Każdy sektor musimy oczyścić z wrogów i wykupić specjalnymi certyfikatami (certyfikaty wyspy można kupić w sklepie za klejnoty, a certyfikaty sektorów za 8.500 łodyg magicznej fasoli).
Samo pokonanie wrogów (bardzo silnych, dużo strat wojska na każdy pojedynczy obóz) nie jest szczególnie trudne. Gorzej z zbieraniem łodyg. Na cały archipelag potrzeba nam ponad 42000... czyli co najmniej dwa razy więcej magicznej fasoli... z której wyprodukujemy w bajkowym zamku.
Nie ma co liczyć zatem na szybkie podbicie archipelagu.
Propozycja pokonania obozów na settlersonlinewiki.eu jest dość kosztowna. Można innymi składami, które prezentuję w kolejnych komentarzach.
1 obóz:
OdpowiedzUsuń220 WB - 200 Szermierz, straty: 220 WB - 39 Szermierz
220 R - 161 Szermierz, straty: 220 R - 24 Szermierz
200 Ż - 137 Szermierz, straty: 200 Ż - 57 Szermierz
200 K - 80 Szermierz, straty: 200 K - 6 Szermierz
200 Ż - 74 Szermierz, straty: 81 Ż - 74 Szermierz
Ergo: na Szermierzy lepiej dawać Żołnierzy lub Wyborowych Łuczników (po 200).
Obóz 2:
200 EŻ - 100 Zwadźca, 100 Jeździec i Tajemniczy Rozbójnik,
straty: 200 Wartownik - 41 Zwadźca
200 K - 59 Zwadźca, 100 Jeździec i 1 Tajemniczy Rozbójnik,
straty: 200 K - 46 Jeźdźców
220 R - 59 Zwadźca, 54 Jeźdźców i 1 Tajemniczy Rozbójnik,
straty: 220 R - 23 Zwadźca,
200 K - 36 Zwadźca, 54 Jeźdźców i 1 Tajemniczy Rozbójnik,
straty: 200 K - 35 Jeźdźców
200 R - 36 Zwadźca, 19 Jeźdźców i 1 Tajemniczy Rozbójnik,
straty: 200 R - 36 Zwadźca i 5 Jeźdźców
200 Ż - 14 Jeździec i 1 Tajemniczy Rozbójnik,
straty: 102 Ż - 14 Jeździec i 1 Tajemniczy Rozbójnik.
Ergo: na Zwadźców nadają się Rekruci i Ochotnicy. Na Jeźdźców - Konni. Dobijać Żołnierzami.
220 Żołnierzy - 200 Szermierzy, straty: 220 Żołnierzy - 49 Szermierzy (pozostało: 151).
OdpowiedzUsuń