piątek, 10 maja 2013

Okradać bogatych




Przygoda rozpracowana przeze mnie w oparciu o symulacje i poradnik Poznańczyka. To jest propozycja alternatywnej konfiguracji układu sił, aby stracić mniej niż 600 rekrutów (można stracić mniej, ale kosztem ochotników wedle zasady strat ok.: -100 R, +100 O. Podkład mapy z DieKampfkatze




Rozmieszczenia wojsk generałów na mapie nr P1 - P8. Kolejność rozbijania wrogów nr 1 - 23.

Strefa 1: Najlepiej wyruszyć na wyprawę jest ze strefy lądowania 1. Generała ustawiamy w punkcie P1, aby mógł z wojskami maksymalnie blisko wybrzeża maszerować.
Strefa 3: Jeśli rozkażemy generałowi rozstawić obóz w p. P2 zamiast P3, to mamy szansę na uniknięcie zasadzki (5).
Strefa 6: Jeżeli przejmiemy kontrolę nad strefą 7, to atakując z góry unikniemy zasadzki analogicznie jakbyśmy wychodzili z P8.
Strefa 7: Aby uniknąć zasadzek rozstawiamy nasze wojska w P7 i wysyłamy go na wieże strzelnicze ścieżką między lasami, aby utorować sobie drogę do obozu 20. Z pozycji P6 rozbijamy wieże strażnicze 21 i 22, aby móc uderzyć na ostatnie obozowisko bandytów. Nie atakujemy wież bezpośrednio, lecz atakujemy wprost na obóz 23. Wieże 21 i 22 nas przechwycą, a unikniemy zasadzki, czającej się na nas na południu w tym sektorze.

 Na wrogów atakuje Weteran