Przygoda rozpracowana przeze mnie w oparciu o symulacje i poradnik Poznańczyka. To jest propozycja alternatywnej konfiguracji układu sił, aby stracić mniej niż 600 rekrutów (można stracić mniej, ale kosztem ochotników wedle zasady strat ok.: -100 R, +100 O. Podkład mapy z DieKampfkatze.
Rozmieszczenia wojsk generałów na mapie nr P1 - P8. Kolejność rozbijania wrogów nr 1 - 23.
Strefa 1: Najlepiej wyruszyć na wyprawę jest ze strefy lądowania 1. Generała
ustawiamy w punkcie P1, aby mógł z wojskami maksymalnie blisko wybrzeża
maszerować.
Strefa 3: Jeśli rozkażemy generałowi rozstawić obóz w p. P2 zamiast P3, to mamy szansę na uniknięcie zasadzki (5).
Strefa 6: Jeżeli przejmiemy kontrolę nad strefą 7, to atakując z góry unikniemy zasadzki analogicznie jakbyśmy wychodzili z P8.
Strefa 7: Aby
uniknąć zasadzek rozstawiamy nasze wojska w P7 i wysyłamy go na wieże
strzelnicze ścieżką między lasami, aby utorować sobie drogę do obozu
20. Z
pozycji P6 rozbijamy wieże strażnicze 21 i 22, aby móc uderzyć na
ostatnie obozowisko bandytów. Nie atakujemy wież bezpośrednio, lecz
atakujemy wprost na obóz 23. Wieże 21 i 22 nas przechwycą, a unikniemy
zasadzki, czającej się na nas na południu w tym sektorze.
Na wrogów atakuje Weteran
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz