wtorek, 16 lipca 2013

Urodzinowe baloniki

W konkursie dmuchania baloników, albo ich napełniania wodą, serwery Kolonia i Złota Góra osiągnęły 100% normy. Wg nieoficjalnych danych, zamieszczonych TUTAJ, zdołaliśmy nadmuchaliśmy circa 50 milionów czerwono-niebieskich baloników! Nieoficjalnie i na podstawie tylko tego, ilu graczy podzieliło się informacją, ile baloników przekazało, więc liczba baloników może być większa. Oficjalnej sumy baloników nie znamy. Szkoda, bo nie ma wglądu w to, ile baloników jakie serwery zebrały w trakcie całego urodzinowego wydarzenia.

Ja także się nadmuchałem, może nie tak wiele baloników, ale mam prawie rozedmę płuc, płuca są wątłe i małe i serce (jako pompa krwi) słabe.

15 lipca 2013 r. 19:05















21 lipca 2013 r. 15:00













22 lipca 2013 r. 01:00













22 lipca 2013 r. 22:38














22 lipca 2013 r. 23:38













A w zasadzie to napełniałem baloniki wodą, wiórami z desek i drewna z tartaków, mąką, gwoźdźmi i czym się dało. Wiem, że u mnie w gildii gracze też przyłożyli się do dmuchania baloników. Cel jednak osiągnięty. Budyneczek dmuchaniem baloników jest zdobyty:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz